Masz jakieś pytanie?
Sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania.
Podczas analizy wniosku i sprawdzenia zdolności kredytowej, nasz w pełni zautomatyzowany system bierze pod uwagę wiele czynników, dlatego nie możemy jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego otrzymałeś decyzję negatywną.
Przyczynami decyzji negatywnej mogą być negatywny wpis w rejestrach lub brak regularnych wpływów na rachunek bankowy.
Rachunek bankowy do spłaty dostępny jest po zalogowaniu się do Panelu Klienta (zakładka wnioski) oraz w umowie pożyczki. Umowę pożyczki otrzymałeś od nas na wskazany we wniosku adres e-mail po otrzymaniu pożyczki.
Jeżeli dokonujesz spłaty kolejnej pożyczki, pamiętaj, że numer rachunku do spłaty jest inny, niż przy poprzedniej pożyczce.
Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 2 (1) Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).
Udzielamy pożyczek w wysokości od 500 do 5000 PLN na cele konsumpcyjne niezwiązane z działalnością gospodarczą. Maksymalna kwota pożyczki ustalana jest indywidulanie na podstawie weryfikacji wniosku.
Po wypełnieniu pól zapoznaj się ze zgodami i odznacz je. Sprawdź poprawność danych i kliknij „zarejestruj konto”. Pojawi się komunikat „rejestracja przebiegła pomyślnie”.
E-mail oraz hasło zapisz i zachowaj w bezpiecznym miejscu. Te dane będą służyć jako login i hasło do zalogowania się w przyszłości.
Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM. Jeżeli nie otrzymałeś e-mail, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 226 022 865 lub adresem e-mail: biuro@solvenfunds.pl