Częste pytania

Masz jakieś pytanie?

Sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania.

Jakie warunki trzeba spełnić, aby ubiegać się o pożyczkę w GruGru?
Pożyczkę w GruGru możesz otrzymać, jeżeli spełniasz następujące warunki:
  • Ukończone 18 lat i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • Dysponowanie zdolnością kredytową;
  • Bycie konsumentem;
  • Dostęp do bankowości elektronicznej;
  • Posiadanie aktualnego adresu e-mail;
Czy rejestracja jest konieczna do złożenia pierwszego wniosku o pożyczkę?
Tak. Przed złożeniem pierwszego wniosku, konieczne jest przejście przez szybki proces rejestracji. Po zarejestrowaniu się zostaniesz automatycznie zalogowany do swojego konta.
Jakich informacji będziecie ode mnie wymagać podczas składania wniosku o pożyczkę?
Podczas składania wniosku zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza z podstawowymi danymi osobowymi, takimi jak: imię i nazwisko, numer pesel, seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu komórkowego, adres email oraz dodatkowo będziesz poproszony o zalogowanie się na właściwy numer rachunku bankowego, którego jesteś właścicielem lub współwłaścicielem.
Jak wygląda proces składania wniosku o pożyczkę krok po kroku?
Proces składania wniosku w serwisie GruGru krok po kroku:
  • Rejestrujesz i zakładasz konto;
  • Określasz kwotę oraz okres kredytowania;
  • Wypełniasz prosty wniosek;
  • Podajesz kilka niezbędnych informacji o sobie;
  • Potwierdzasz wniosek;
  • Po otrzymaniu pozytywnej decyzji - pieniądze wędrują na Twój rachunek;
Czy GruGru sprawdza Rejestry Dłużników?
Tak, jesteśmy instytucją pożyczkową, co zobowiązuje nas do weryfikacji Klienta i sprawdzenia jego zdolności kredytowej. Dlatego weryfikujemy Klientów w Krajowym Rejestrze Długów Biuro Informacji Gospodarczej S. A., Krajowym Biurze informacji Gospodarczej S. A.
Czy do otrzymania pożyczki online konieczne jest wysyłanie jakichkolwiek dokumentów?
Nie, nie wymagamy przesyłania dokumentów. Nie poprosimy Cię również o dodatkowe dokumenty potwierdzające dochód i zatrudnienie. Decyzja wydawana jest w oparciu o informacje podane podczas procesu składania wniosku. Cały proces odbywa się w 100% online.
Czy nie mając bankowości elektronicznej mogę aplikować o pożyczkę?
Niestety nie. Dostęp do bankowości elektronicznej swojego konta jest niezbędny do przejścia przez proces wnioskowania o pożyczkę.
Czy można potwierdzić dane osobowe bez systemu bankowego?
Nie, to jedyny sposób potwierdzenia rachunku bankowego oraz danych osobowych. System jest darmowy.
Nie ma mojego banku na liście. Czy mogę w inny sposób złożyć wniosek o pożyczkę?
Z przykrością informujemy, że nie ma możliwości złożenia wniosku w inny sposób. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce, prosimy – poinformuj nas.
Czy pożyczka w GruGru zawiera ukryte opłaty?
Nie. To, co charakteryzuje naszą pożyczkę to brak ukrytych opłat, wszystkie opłaty można znaleźć w umowie pożyczki.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam odpowiedź o ewentualnym przyznaniu pożyczki?
Decyzja o udzieleniu pożyczki podejmowana jest zwykle w ciągu kilkunastu minut. W niektórych przypadkach weryfikacja Twojego wniosku może potrwać dłużej. O decyzji informujemy drogą elektroniczną (e-mail), bądź SMS. Całość odbywa się w 100% online.
Jakie są powody negatywnej decyzji o przyznaniu pożyczki?

Podczas analizy wniosku i sprawdzenia zdolności kredytowej, nasz w pełni zautomatyzowany system bierze pod uwagę wiele czynników, dlatego nie możemy jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego otrzymałeś decyzję negatywną.

Przyczynami decyzji negatywnej mogą być negatywny wpis w rejestrach lub brak regularnych wpływów na rachunek bankowy.

Otrzymałem pozytywną decyzję o przyznaniu pożyczki online. W jaki sposób otrzymam gotówkę?
Kwota pożyczki wypłacana jest na rachunek bankowy pobrany podczas aplikacji wniosku z Twojego systemu bankowego. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz przepisywać długiego numeru rachunku bankowego i masz pewność, że środki trafią do osoby wnioskującej o pożyczkę. Pożyczkę realizujemy w technologii ekspresowych przelewów. Jeżeli Twój bank ich nie obsługuje, pieniądze na rachunek otrzymasz w sesji przychodzącej swojego banku.

Na jaki rachunek należy spłacić pożyczkę?

Rachunek bankowy do spłaty dostępny jest po zalogowaniu się do Panelu Klienta (zakładka wnioski) oraz w umowie pożyczki. Umowę pożyczki otrzymałeś od nas na wskazany we wniosku adres e-mail po otrzymaniu pożyczki.

Jeżeli dokonujesz spłaty kolejnej pożyczki, pamiętaj, że numer rachunku do spłaty jest inny, niż przy poprzedniej pożyczce.

Czy istnieje możliwość spłacenia pożyczki przed terminem?
Tak. Jeżeli zechcesz spłacić pożyczkę szybciej, koszt pożyczki ulega zmianie. Skontaktuj się z nami telefonicznie 226 022 865 lub napisz wiadomość na adres biuro@solvenfunds.pl. Otrzymasz informację z kwotą do spłaty obowiązującą w danym dniu.
Nie spłaciłem pożyczki w terminie. Co mogę zrobić?
Jeśli Twoja pożyczka nie została spłacona w terminie, podejmiemy działania windykacyjne. W celu ustalenia warunków spłaty pożyczki prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem Windykacji pod numerem telefonu 226 022 865 oraz adresem e-mail: windykacja@solvenfunds.pl

Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 2 (1) Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).

Czy mogę wnioskować o kolejną pożyczkę, jeżeli nie spłaciłem poprzedniej?
Nie, ponieważ możesz mieć tylko jedną aktywną pożyczkę.
Kiedy mogę ubiegać się o kolejną pożyczkę?
Zaraz po spłacie aktywnej pożyczki.
O jaką kwotę mogę wnioskować przy kolejnej pożyczce?

Udzielamy pożyczek w wysokości od 500 do 5000 PLN na cele konsumpcyjne niezwiązane z działalnością gospodarczą. Maksymalna kwota pożyczki ustalana jest indywidulanie na podstawie weryfikacji wniosku.

Do czego potrzebne jest mi konto w serwisie GruGru?
Rejestracja konta wymagana jest przede wszystkim do złożenia wniosku o pożyczkę. Co więcej, na koncie możesz znaleźć informacje na temat bieżącej pożyczki oraz swoją historię pożyczkową. Dedykowany Panel Klienta pozwala na wykonywanie operacji związanych m. in. z całkowitą spłatą pożyczki. Możesz także dokonywać zmian w swoich danych osobowych.
Jak założyć konto w serwisie GruGru?
Aby założyć konto, kliknij guzik „rejestracja konta”. Pojawi się okno, w którym należy wypełnić wszystkie pola (imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu komórkowego, e-mail, hasło). Pamiętaj, aby dane wpisywać bez spacji i ze znakami polskimi (jeżeli takie występują).

Po wypełnieniu pól zapoznaj się ze zgodami i odznacz je. Sprawdź poprawność danych i kliknij „zarejestruj konto”. Pojawi się komunikat „rejestracja przebiegła pomyślnie”.

E-mail oraz hasło zapisz i zachowaj w bezpiecznym miejscu. Te dane będą służyć jako login i hasło do zalogowania się w przyszłości.

Jak mogę zmienić lub odzyskać hasło do konta?
Nie mamy dostępu do Twojego hasła, więc nie będziesz mógł go odzyskać. Możesz jednak zmienić swoje hasło na stronie logowania klikając przycisk „przypomnij hasło”. W oknie podaj adres e-mail, na który wyślemy kod do zmiany hasła, a następnie kliknij „przypomnij hasło”. Postępuj zgodnie ze wskazówkami z otrzymanej od nas wiadomości.

Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM. Jeżeli nie otrzymałeś e-mail, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 226 022 865 lub adresem e-mail: biuro@solvenfunds.pl

Pamiętam hasło, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?
Jeżeli nie możesz zalogować się do swojego Panelu Klienta mimo wpisywania poprawnych danych, skorzystaj z opcji zmiany hasła. Jeżeli nie otrzymałeś e-mail z kodem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 226 022 865 lub adresem e-mail: biuro@solvenfunds.pl

Kiedy i w jaki sposób jest dostarczana umowa pożyczki?
Umowa pożyczki zostanie do Ciebie przesłana niezwłocznie po zawarciu umowy pożyczki.
Nie dostałem umowy pożyczki. Dlaczego?
Dokumenty wysyłamy na adres e-mail wskazany we wniosku. Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM. Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 226 022 865 lub adresem e-mail: biuro@solvenfunds.pl
Czy przy kolejnej pożyczce w serwisie GruGru dostanę nową umowę pożyczki?
Tak, po otrzymaniu kolejnej pożyczki otrzymasz kolejną umowę.

Nie mogę złożyć wniosku o pożyczkę. Dlaczego?
Sprawdź, czy wszystkie dane zostały poprawnie wpisane. Kolejno, usuń ciasteczka (cookies) oraz historię przeglądania, uruchom ponownie przeglądarkę i złóż wniosek. Możesz też skorzystać z innej przeglądarki internetowej.W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 226 022 865 lub adresem e-mail: biuro@solvenfunds.pl